Alternatif Bank Mobil
Alternatif Bank A.Ş.

Ücretsiz İNDİR - App Store'da Play Store'da Huawei Store'da
İndir

Müşteri İletişim Merkezi

444 00 55’i arayarak Alternatif Bank Müşteri İletişim Merkezi’ne 7/24 ulaşabilir, işlemlerinizi güvenle yapabilirsiniz!

Alternatif Bank Müşteri İletişim Merkezi

Müşteri İletişim Merkezi'mizi arayın, işlemlerinize hız kazandırın!

  • 1

    Müşteri İletişim Merkezi’nden 7 gün 24 saat hizmet alabilirsiniz.

  • 2

    Sesli Yanıt Sistemi üzerinden birçok işleminizi hızlı bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

  • 3

    Müşteri temsilcilerimiz ile finansal işlemlerinizi kolayca yapabilirsiniz

Müşteri İletişim Merkezimizdeki Doğrulama Süreçlerindeki Değişiklikler


"Bankaların Bilgi Sistemleri ve Elektronik Bankacılık Hizmetleri Hakkında Yönetmelik" kapsamında Müşteri İletişim Merkezimizdeki doğrulama süreçlerinde bir takım değişiklikler gerçekleştirilmiştir. Bu değişikliklerden etkilenmemeniz ve işlemlerinize kesintisiz olarak devam edebilmeniz için sizleri bilgilendirmek isteriz.

Müşteri İletişim Merkezi'nden hizmet alabilmek için;

  • Aramalarınızı Bankamızda kayıtlı cep telefonunuzdan gerçekleştirmeniz veya Türkiye Cumhuriyeti Kimlik Numaranızı, Müşteri Numaranızı ya da Cep telefonu Numaranızı tuşlayarak kendinizi tanıtmanız,
  • Ardından Banka ya da Kredi kartı numaranız ile şifreniz ve Alternatif Bank Mobil Şube üzerinden gelen bildirimi onaylamanız veya cep telefonunuza gönderilecek tek kullanımlık şifreyi tuşlamanız beklenecektir. 
  • Banka ya da Kredi kartınız bulunmaması durumunda ise; Alternatif Bank Puk kodunuz ile Alternatif Bank Mobil Şube üzerinden gelen bildirimi onaylamanız veya cep telefonunuza gönderilecek tek kullanımlık şifreyi tuşlamanız beklenecektir. 

Müşteri İletişim Merkezi'nden hizmet almaya devam edebilmeniz için Bankamızda kayıtlı cep telefonu numaranızın güncel olması, kartınızın şifresini oluşturmuş olmanız veya Alternatif Bank Puk kodunuzu oluşturmuş olmanız önemlidir.  

 Cep telefonu numaranız güncel değilse size en yakın şubemizden güncelleyebilirsiniz.

Alternatif Bank Puk kodu yalnızca rakamlardan oluşan 6 haneli size özel bir paroladır. Alternatif Bank Puk kodunuzu parolanızı henüz oluşturmadıysanız;

  • Size en yakın şubemizden,
  • 444 00 55 Alternatif Bank Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak oluşturabilirsiniz.

Kart şifrenizi bilmiyor veya unuttuysanız detaylı bilgi için internet sitemizi ziyaret edebilirsiniz.

Alternatif Bank Müşteri İletişim Merkezi'nden Yapabileceğiniz İşlemler

Şubeye gitmenize gerek kalmadan, Müşteri İletişim Merkezi’nden pek çok bankacılık işlemini hızlı ve güvenli bir biçimde gerçekleştirebilirsiniz.

Alternatif Bank Sesli Yanıt Sistemi ile;
  • Kredi kartı ekstre ve dönem içi borç bilgisi sorgulayabilirsiniz.
  • Vadeli ve vadesiz hesap bilgilerinizi öğrenebilirsiniz.
  • Kredi kartı başvurunuzu sorgulayabilirsiniz.
  • Kredi kartı/Banka kartı şifre alma/değiştirme işlemlerinizi kolayca yapabilirsiniz.
  • Bireysel İnternet Bankacılığı desteği alabilir ve şifre işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
  • Üye iş yeri ve POS teknik destek işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.
  • Güncel kampanyalarımız hakkında bilgi alabilirsiniz.

Sesli yanıt sistemi üzerinden kendinizi doğrulayarak müşteri temsilcilerimiz ile;

  • Para transferi işlemlerinizi hızlıca yapabilirsiniz.
  • Döviz alış-satış ve altın alış-satış işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
  • Vadeli-vadesiz hesap açma/kapama ve vadeli-vadesiz altın hesabı açma/kapama işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
  • Bireysel kredi taksit ödemelerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
  • Kredi kartı borç ödeme işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

İşlem Limit ve Saatleri

İşlem Limit ve Saatler

Bireysel İşlemler Günlük İşlem Limiti İşlem Saatleri
Alt Limit Üst Limit Başlangıç Bitiş
EFT 1 TL 1.000.000 TL 08:00 17:15
Havale 1 TL 1.000.000 TL 24 Saat 24 Saat
Döviz Alış 1 TL 1.500.000 TL 24 Saat 24 Saat
Döviz Satış 1 TL 1.500.000 TL 24 Saat 24 Saat
Altın Alış 1 TL 200.000 TL 24 Saat 24 Saat
Altın Satış 1 TL 200.000 TL 24 Saat 24 Saat
Vadeli Hesap Açılışı 1.000 TL 5.000.000 TL 24 Saat 24 Saat

Alternatif Bank Müşteri İletişim Merkezi ile İlgili Merak Ettikleriniz

Alternatif Bank Müşteri İletişim Merkezi ile ilgili sık sorulan sorular:

Yurt dışından Alternatif Bank Müşteri İletişim Merkezi’ne nasıl ulaşabilirim?

Alternatif Bank Müşteri İletişim Merkezi’ne yurt dışından ulaşmak için +90 0850 225 00 55’i arayabilirsiniz.

İletişim bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

İletişim bilgilerinizin güncellenmesi için size en yakın Alternatif Bank Şubesi’ni ziyaret edebilirsiniz.

Kredi Kartı borcum içim otomatik ödeme talimatı nasıl verebilirim?

Müşteri İletişim Merkezi’mizi arayarak kredi kartı borcunuzun vadesiz hesabınızdan ödenmesi için otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz.

Vadesiz Hesap bakiyemi nasıl sorgulayabilirim?

Sesli yanıtlama sistemimiz üzerinden ATM kart bilgilerinizi kullanarak Vadesiz Hesap bakiyenizi öğrenebilirsiniz.

İnternet Bankacılığı şifremi unutmam halinde yenisini nasıl alabilirim?

ATM ve kredi kartı bilgileriniz aracılığı ile İnternet Bankacılığı “Şifremi Unuttum” adımını kullanarak veya 444 00 55/0850 225 00 55 numaralı Müşteri İletişim Merkezi’mizi arayarak şifre yenileme işleminizi yapabilirsiniz.

Diğer Dijital Bankacılık Hizmetlerimiz

Alternatif Bank’ın diğer dijital bankacılık hizmetleri ile tanışın:

dijital bankacılık atm  görseli

İnternet Şubesi

Alternatif Bank İnternet Şubesi’ni kullanarak bankacılık işlemlerinizi şubeye gitmeden pratik ve güvenli bir şekilde yapabilirsiniz!

engelsiz bankacılık görseli

ATM

Alternatif Bank ATM'leri ile günün her saati paranız cebinizde!

Alternatif Bank Mobil Yenilendi!

Yenilenen Alternatif Bank Mobil’i App Store, Google Play Store ve Huawei App Gallery üzerinden cihazınıza indirebilirsiniz.

Alternatif Bank Mobil Yenilendi!
Alternatif Bank Mobil’i
Hemen İndirin

QR kodu okutarak Alternatif Bank Mobil uygulamasını hemen indirebilirsiniz.

qr code phone
Alternatif Bank Mobil’i
Hemen İndirin

QR kodu okutarak Alternatif Bank Mobil uygulamasını hemen indirebilirsiniz.

qr code phone