Müşteri İletişim Merkezimizdeki Doğrulama Süreçlerindeki Değişiklikler
"Bankaların Bilgi Sistemleri ve Elektronik Bankacılık Hizmetleri Hakkında Yönetmelik" kapsamında Müşteri İletişim Merkezimizdeki doğrulama süreçlerinde bir takım değişiklikler gerçekleştirilmiştir. Bu değişikliklerden etkilenmemeniz ve işlemlerinize kesintisiz olarak devam edebilmeniz için sizleri bilgilendirmek isteriz.
Müşteri İletişim Merkezi'nden hizmet alabilmek için;
- Aramalarınızı Bankamızda kayıtlı cep telefonunuzdan gerçekleştirmeniz veya Türkiye Cumhuriyeti Kimlik Numaranızı, Müşteri Numaranızı ya da Cep telefonu Numaranızı tuşlayarak kendinizi tanıtmanız,
- Ardından Banka ya da Kredi kartı numaranız ile şifreniz ve Alternatif Bank Mobil Şube üzerinden gelen bildirimi onaylamanız veya cep telefonunuza gönderilecek tek kullanımlık şifreyi tuşlamanız beklenecektir.
- Banka ya da Kredi kartınız bulunmaması durumunda ise; Alternatif Bank Puk kodunuz ile Alternatif Bank Mobil Şube üzerinden gelen bildirimi onaylamanız veya cep telefonunuza gönderilecek tek kullanımlık şifreyi tuşlamanız beklenecektir.
Müşteri İletişim Merkezi'nden hizmet almaya devam edebilmeniz için Bankamızda kayıtlı cep telefonu numaranızın güncel olması, kartınızın şifresini oluşturmuş olmanız veya Alternatif Bank Puk kodunuzu oluşturmuş olmanız önemlidir.
Cep telefonu numaranız güncel değilse size en yakın şubemizden güncelleyebilirsiniz.
Alternatif Bank Puk kodu yalnızca rakamlardan oluşan 6 haneli size özel bir paroladır. Alternatif Bank Puk kodunuzu parolanızı henüz oluşturmadıysanız;
- Size en yakın şubemizden,
- 444 00 55 Alternatif Bank Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak oluşturabilirsiniz.
Kart şifrenizi bilmiyor veya unuttuysanız detaylı bilgi için internet sitemizi ziyaret edebilirsiniz.