Kariyer Yönetimi
Kariyer yönetiminde temel amacımız, yöneticilerimizi, kurum kültürümüz ile yetişen çalışanlarımız arasından yetiştirmek, çalışanlarımıza yetkinlikleri doğrultusunda kendilerine uygun seçebilecekleri kariyer fırsatları yaratabilmektir. Bu doğrultuda çalışanlarımız ile yaptığımız kariyer görüşmeleri ile mevcut ve gelecekte rol alabilecekleri görevlere dair gelişim planlaması yapıyoruz.
Alternatif Kariyer: Bankamızda yatay & dikey kariyer imkanı sağlayabilecek tüm açık pozisyonlarımızı öncelikli olarak çalışanlarımız ile paylaşıyor, onlara kariyer zenginliği fırsatı sunuyoruz. Çalışanlarımız kendileri için uygun buldukları ilanlara, herhangi bir onaya tabii olmadan, gizlilik ilkesi çerçevesinde başvuruda bulunabilirler. Kriterlere uygun çalışanlarımız mülakat sürecine dahil edilirler. Tüm değerlendirme süreçleri olumlu sonuçlanan çalışanlarımız iç geçiş imkanından faydalanarak yeni pozisyonlarında görevlerine başlayabilirler.
Uzun Dönem Staj Programı: Üniversitelerin 3. - 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencileri ile yeni mezunlara tanıdığımız minimum 3 aylık uzun dönem staj imkanı ile gençlere; bankacılığı yakından tanıma ve deneyimleme imkanı sağlıyoruz. Başarılı olan Uzun Dönem Stajyerlerimizi, mezuniyetlerinin ardından, oluşan uygun boş pozisyonlarımızda öncelikli olarak değerlendirmeye alıyoruz.
Lider Gelişim Programı : Alternatif Bank ailesi olarak “Birlikte Hep İleri” mottomuz ile bankamızı ve çalışanlarımızı geleceğe hazırlıyoruz. Yönetici adaylarımızı belirlemeye yönelik gelişim merkezi uygulaması olan Lider Gelişim Programı’mız ve kapsamlı eğitimlerimizle yöneticilerimizi kendi içimizden yetiştirmeyi hedefliyoruz.