Müşteri İletişim Merkezi

444 00 55’i arayarak Alternatif Bank Müşteri İletişim Merkezi’ne 7/24 ulaşabilir, işlemlerinizi güvenle yapabilirsiniz!

Alternatif Bank Müşteri İletişim Merkezi

Müşteri İletişim Merkezi'mizi arayın, işlemlerinize hız kazandırın!

  • 1

    Müşteri İletişim Merkezi’nden 7 gün 24 saat hizmet alabilirsiniz.

  • 2

    Sesli Yanıt Sistemi üzerinden birçok işleminizi hızlı bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

  • 3

    Telefon Bankacılığı şifreniz ile finansal işlemlerinizi kolayca yapabilirsiniz.

Alternatif Bank Müşteri İletişim Merkezi'nden Yapabileceğiniz İşlemler

Şubeye gitmenize gerek kalmadan, Müşteri İletişim Merkezi’nden pek çok bankacılık işlemini hızlı ve güvenli bir biçimde gerçekleştirebilirsiniz.

Alternatif Bank Sesli Yanıt Sistemi ile;
  • Kredi kartı ekstre ve dönem içi borç bilgisi sorgulayabilirsiniz.
  • Vadeli ve vadesiz hesap bilgilerinizi öğrenebilirsiniz.
  • Kredi kartı başvurunuzu sorgulayabilirsiniz.
  • Kredi kartı/Banka kartı şifre alma/değiştirme işlemlerinizi kolayca yapabilirsiniz.
  • Bireysel İnternet Bankacılığı desteği alabilir ve şifre işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
  • Üye iş yeri ve POS teknik destek işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.
  • Güncel kampanyalarımız hakkında bilgi alabilirsiniz.

Alternatif Bank Telefon Bankacılığı şifreniz ile;

  • Para transferi işlemlerinizi hızlıca yapabilirsiniz.
  • Döviz alış-satış ve altın alış-satış işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
  • Vadeli-vadesiz hesap açma/kapama ve vadeli-vadesiz altın hesabı açma/kapama işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
  • Bireysel kredi taksit ödemelerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
  • Kredi kartı borç ödeme işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

İşlem Limit ve Saatleri

İşlem Limit ve Saatler

Bireysel İşlemler Günlük İşlem Limiti İşlem Saatleri
Alt Limit Üst Limit Başlangıç Bitiş
EFT 1,00 TL 50.000 TL 08:00 17:15
Havale 0,01 TL 50.000 TL 24 Saat 24 Saat
Döviz Alış 0,01 TL 200.000 TL 24 Saat 24 Saat
Döviz Satış 0,01 TL 200.000 TL 24 Saat 24 Saat
Altın Alış 0,01 TL 200.000 TL 24 Saat 24 Saat
Altın Satış 0,01 TL 200.000 TL 24 Saat 24 Saat
Vadeli Hesap Açılışı 1.000 TL 500.000 TL 24 Saat 24 Saat

Alternatif Bank Müşteri İletişim Merkezi ile İlgili Merak Ettikleriniz

Alternatif Bank Müşteri İletişim Merkezi ile ilgili sık sorulan sorular:

Yurt dışından Alternatif Bank Müşteri İletişim Merkezi’ne nasıl ulaşabilirim?

Alternatif Bank Müşteri İletişim Merkezi’ne yurt dışından ulaşmak için +90 0850 225 00 55’i arayabilirsiniz.

İletişim bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

İletişim bilgilerinizin güncellenmesi için size en yakın Alternatif Bank Şubesi’ni ziyaret edebilirsiniz.

Kredi Kartı borcum içim otomatik ödeme talimatı nasıl verebilirim?

Müşteri İletişim Merkezi’mizi arayarak kredi kartı borcunuzun vadesiz hesabınızdan ödenmesi için otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz.

Vadesiz Hesap bakiyemi nasıl sorgulayabilirim?

Sesli yanıtlama sistemimiz üzerinden ATM kart bilgilerinizi kullanarak Vadesiz Hesap bakiyenizi öğrenebilirsiniz.

İnternet Bankacılığı şifremi unutmam halinde yenisini nasıl alabilirim?

ATM ve kredi kartı bilgileriniz aracılığı ile İnternet Bankacılığı “Şifremi Unuttum” adımını kullanarak veya 444 00 55/0850 225 00 55 numaralı Müşteri İletişim Merkezi’mizi arayarak şifre yenileme işleminizi yapabilirsiniz.

Telefon Bankacılığı başvurusunu nasıl yapabilirim?

Telefon Bankacılığı şifrenizi ilk kez alacaksanız; 444 00 55/0850 225 00 55 numaralı Müşteri İletişim Merkezi’ni arayarak sesli yanıt sisteminde “Şifre İşlemleri” menüsü altında yer alan “Telefon Bankacılığı” menüsünden 1’i tuşlayarak, “İlk Şifre” adımından Telefon Bankacılığı şifrenizi belirleyebilirsiniz. Ayrıca İnternet Bankacılığı “Güvenlik Ayarları” sekmesinden “Telefon Bankacılığı Şifre İşlemleri” menüsü altında yer alan “Telefon Bankacılığı Şifre Oluşturma” adımından ilk şifrenizi kolayca belirleyebilirsiniz.

Telefon Bankacılığı şifremi nasıl değiştirebilirim?

Telefon Bankacılığı şifre değişikliği işlemi için 444 00 55/0850 225 00 55 numaralı Müşteri İletişim Merkezi’mizi arayarak sesli yanıt sisteminde “Şifre İşlemleri” menüsü altında yer alan “Telefon Bankacılığı” menüsünden 3’ü tuşlayarak “Şifre Değişikliği” adımından şifrenizi değiştirebilirsiniz. Ayrıca İnternet Bankacılığı “Güvenlik Ayarları” sekmesinden “Telefon Bankacılığı Şifre İşlemleri” menüsü altında yer alan “Telefon Bankacılığı Şifre Değiştirme” adımından da şifrenizi değiştirebilirsiniz.

Diğer Dijital Bankacılık Hizmetlerimiz

Alternatif Bank’ın diğer dijital bankacılık hizmetleri ile tanışın:

İnternet Şubesi

Alternatif Bank İnternet Şubesi’ni kullanarak bankacılık işlemlerinizi şubeye gitmeden pratik ve güvenli bir şekilde yapabilirsiniz!

Mobil Şube

Alternatif Bank Mobil uygulamasını kullanarak, her an her yerde bankacılık işlemlerinizi hızlı, kolay ve güvenilir şekilde gerçekleştirebilirsiniz!

ATM

Alternatif Bank ATM'leri ile günün her saati paranız cebinizde!

Alternatif Bank Mobil’i Hemen İndirin

Alternatif Bank Mobil uygulamasını kullanarak, her an her yerde bankacılık işlemlerinizi hızlı, kolay ve güvenli olarak gerçekleştirebilirsiniz.

VOV Hesaplama Aracı

VOV hesaplama aracı ile faiz oranlarını görün ve mevduat başvurunuzu anında yapın!

Mevduat Hesaplama Aracı

Mevduat hesaplama aracı ile faiz oranlarını görün ve mevduat başvurunuzu anında yapın!

Kredi Hesaplama Aracı

Kredi hesaplama aracı ile faiz oranlarını görün ve kredi başvurunuzu anında yapın!

Ticari Taksitli Kredi Hesaplama Aracı

Kredi hesaplama aracı ile faiz oranlarını görün ve kredi başvurunuzu anında yapın!

Nakit Döngüsü Hesapla (Finansal)
Nakit Döngüsü Hesapla (Zaman)
Tahvil ve Bono Hesapla
Alternatif Bank Mobil’i
Hemen İndirin

Cep telefonu numaranızı yazın, Alternatif Bank Mobil uygulaması bir SMS ile cebinize gelsin.

Yenilenen Web Sitemize Hoş Geldiniz.

”Danışman Bankacılık” anlayışımızla sunduğumuz ürün ve hizmetlerle tüm ihtiyaçlarınızda yanınızdayız.

Keşfet
Alternatifbank A.Ş. Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Aydınlatma Metni

Bu metin Alternatifbank A.Ş. ("BANKAMIZ") olarak 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ("KVKK")'nun 10 uncu maddesi uyarınca Veri Sorumlusu sıfatıyla kişisel verileri işlenen ilgili kişilerin bilgilendirilmesi yükümlülüğümüz kapsamında hazırlanmıştır.

Bankamızca kişisel verileriniz aşağıda açıklandığı çerçevede; kaydedilebilecek, saklanabilecek, güncellenebilecek, mevzuatın izin verdiği durumlarda üçüncü kişilere açıklanabilecek, devredilebilecek, sınıflandırılabilecek ve KVKK'da sayılan şekillerde işlenebilecektir.

Kişisel verilerin işlenme amaçları ve hukuki sebepleri; Kişisel verileriniz, 4358 sayılı Vergi Kimlik Numarası Kullanımının Yaygınlaştırılması Hakkında Kanun, 5411 sayılı Bankacılık Kanunu, 5549 sayılı Suç Gelirlerinin Aklanmasının Önlenmesi Hakkında Kanun, 5684 sayılı Sigortacılık Kanunu, 6102 sayılı Türk Ticaret Kanunu, 6362 sayılı Sermaye Piyasası Kanunu, bu kanunlara ilişkin yapılan alt düzenlemeler ile diğer kanunların Bankamızın faaliyetlerini ilgilendiren hükümleri kapsamında Bankamızın aracı ve acente sıfatıyla sunabilecekleri de dahil olmak üzere mevduat, kredi, havale işlemleri dahil her türlü bankacılık, sermaye piyasası, sigorta acentalığı ve diğer ürün ve hizmetlerinde kullanılmak; işlem sahibinin kimlik, adres ve diğer gerekli bilgilerini tespit etmek; elektronik (SWIFT, internet / mobil bankacılık vs.) veya kağıt ortamındaki işlemleri yerine getirebilmek; ilgili mevzuat, Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu (BDDK), Gümrük ve Ticaret Bakanlığı, Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası, Türkiye Bankalar Birliği ve diğer yetkili mercilerce öngörülen bilgi saklama, raporlama, bilgilendirme yükümlülüklerine uymak; talep edilen / diğer Banka ürün ve hizmetlerini sunabilmek ve tarafı olunan sözleşmelerin kurulmasını ve ifasını yerine getirmek üzere işlenmektedir.

İzninizin olması durumunda, mevzuat kapsamında olan ve Bankamızla müşteri olma amacınız dışında kalan ürün ve hizmetlerimizin sunulmasında, tanıtımında kullanmak, şahsınıza özel ürün, hizmet ve teklif faaliyetlerini planlamak ve hayata geçirmek, ürün, hizmet çalışma modeli teklifleri geliştirmek, profilleme, segmentasyon, banka içi hedef yaratma, skorlama, risk analizi, müşteri ilişkileri yönetimi, Banka içi performans takibi ile analiz çalışmalarında kullanma, istatistik çalışmaları, pazar araştırması, müşteri memnuniyeti anketleri yürütmek amacıyla da kişisel verileriniz Bankamızca işlenecek ve kullanılabilecektir.

İşyerinde güvenlik uygulamaları ve Bankamızın meşru menfaatleri için şubelerimizde, elektronik veznelerde (ATM), bölge müdürlükleri, genel müdürlük ve Bankamızca kullanılan binalarda kamera görüntüleriniz kaydedilebilecektir.

Yukarıda belirtilen amaçlarla, kişisel verilerin aktarılabileceği kişi/kuruluşlar; Bankacılık Kanunu ve diğer mevzuat hükümlerinin izin verdiği kişi veya kuruluşlar; bunlarla sınırlı olmamak üzere 5411 sayılı Bankacılık Kanunu madde 73/4'te sayılan finansal kuruluşlar ile diğer üçüncü kişiler; BDDK, Sermaye Piyasası Kurulu, Mali Suçları Araştırma Kurulu (MASAK), T.C. Maliye Bakanlığı, TCMB gibi kamu tüzel kişileri; Bankamız ana hissedarı The Commercial Bank (P.S.Q.C.) ve iştiraklerimiz Alternatif Finansal Kiralama A.Ş. ve Alternatif Menkul Değerler A.Ş.'de dahil Bankamızın doğrudan / dolaylı yurt içi / yurt dışı iştirakleri; yurt içi ve yurt dışı para ve menkul kıymet transferi, menkul kıymet saklama taleplerinde ilgili transfere aracılık eden/ saklama hizmeti veren yurt içi ve yurt dışı bankalar ve takas kuruluşları, Türkiye Bankalar Birliği Risk Merkezi ile bankacılık faaliyetlerini yürütmek üzere hizmet aldığımız, işbirliği yaptığımız, program ortağı olduğumuz kuruluşlar, yurt içi / yurt dışı banka ve finansal kuruluşlar ile diğer üçüncü kişilerdir.

Kişisel verilerin toplanma yöntemi ve hukuki sebebi; Kişisel verileriniz, 5411 sayılı Bankacılık Kanunu ve yukarıda belirtilen diğer ilgili mevzuat gereğince onay ve/veya imzanızla düzenlenen bankacılık işlemlerine ilişkin tüm sözleşmeler/bilgilendirme formları ve sair belgelerle, elektronik onay ve/veya imzanız ile yapacağınız bildirimlerle, Genel Müdürlük, Şubelerimiz, ATM'ler, İnternet Bankacılığı, Çağrı Merkezi gibi kanallar aracılığıyla sözlü, yazılı veya elektronik ortamda olmak kaydıyla tamamen veya kısmen otomatik olan ya da herhangi bir veri kayıt sisteminin parçası olarak otomatik olmayan, yurt içi/yurt dışı iştiraklerimiz, işbirliği yaptığımız kurum ve kuruluşlar, resmi kurumlar, yurt içi/yurt dışı Bankalar ve diğer 3.kişiler de dahil olmak üzere Bankamız dışından da elde edilebilecek çeşitli yöntemlerle, Bankamızın yasal ve sözleşmesel yükümlülüklerini tam olarak ifa edilebilmesi amacı ile toplanmaktadır.

KVKK’nın 11. maddesi gereği müşteri olarak haklarınız; Bankamıza başvurarak, kişisel verilerinizin;