Alternatif Bank Mobil
Alternatif Bank A.Ş.

Ücretsiz İNDİR - App Store'da Play Store'da Huawei Store'da
İndir

Alternatif Lease

Yatırım ihtiyaçlarınıza en uygun finansal kiralama (Leasing) seçenekleri Alternatif Lease’de.

Yüksek kalite standartlarında finansal kiralama hizmetleri, Alternatif Lease'de!

Alternatif Lease, orta ve uzun vadeli yatırımlarınıza, projenizin gerektirdiği kadar finansman sağlar, istediğiniz makine veya ekipmanı sizin adınıza satın alır ve nakit akışınıza uygun ödeme planları ile kiralar. Sözleşme süresi sonunda sembolik bir ücret ödeyerek ekipmanınıza sahip olabilirsiniz.

Alternatif Lease, yatırımcının zamanla mücadelesini en iyi kavrayan uzman kadrosuyla sizi yarı yolda bırakmaz. Yatırımlarınızı kendi yatırımı, sizi de ortağı gibi görür ve benimser.

Alternatif Lease’e başvurmak veya Alternatif Lease hakkında ayrıntılı bilgi almak için  www.alternatiflease.com.tr adresini ziyaret edebilir ya da  0212 315 72 00 numaralı müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz.

Alternatif Lease Özellikleri

  • İster işletme ister şahıs olarak yatırımınızı gerçekleştirebilir, leasing seçeneğinden yararlanabilirsiniz.
  • İstediğiniz donanımı kiralayabilirsiniz, projeleriniz için gerekli her türlü makine ve ekipmanı dilerseniz siz seçebilir, dilerseniz Alternatif Lease danışmanlığına başvurarak alabilirsiniz.
  • Makine ve ekipmanlarınızı, yurt içi veya yurt dışı istediğiniz ülkeden alabilirsiniz. Bu süreçte sizin için çalışan uzman bir kadronun tüm bilgi ve becerisinden yararlanabilirsiniz.
  • Alternatif Lease, size yalnızca finansman desteği vermekle kalmaz, aynı zamanda teknik bilgi ve beceri desteği de sağlar. Hizmet verdikleri sektördeki makine ve ekipmanı çok iyi tanıyan "uzman ekibimizden" yararlanabilirsiniz.
  • Leasing ödemeleriniz ile ilgili mevzuatın izin verdiği ölçüde Türk Lirası veya döviz ile nakit akışınıza göre istediğiniz vade ile ödemelerinizi yapabilirsiniz.

Merak Ettikleriniz

Alternatif Lease’de işlemlerin aşamaları nelerdir?

  • Firma yatırım kararı alır.
  • Firma, satıcı ile anlaşır. Alternatif Lease adına düzenlenmiş, ekipmana ait proforma faturayı alır ve Alternatif Lease ile irtibata geçer.
  • Firmaya özel hazırladığımız ödeme alternatiflerini içeren teklifimiz firmaya sunulur.
  • Firma değerlendirme sonucunda nakit akışına uygun ödeme planı seçilerek başvuru formu, proforma fatura ve ilgili evraklar hazırlanarak Alternatif Lease’e gönderir.
  • Kredi analizi ve incelemesi yapılarak kredi şartları belirlenir.
  • Finansal kiralama sözleşmesi hazırlanarak taraflarca imzalanır. Finansal Kurumlar Birliği tarafından tescillenen sözleşme satın almaya (operasyona) aktarılır.
  • Fatura satıcı tarafından kesilerek leasing firmasına gönderilir. İthalat ise ilgili sipariş geçilir ya da akreditif açılır.
  • Kiracıdan ilk kira tahsilatı yapıldıktan sonra satıcıya ödeme yapılır.
  • Yurtdışından temin edilen ekipmanın tüm ithalat ve gümrükleme işlemleri tecrübeli Alternatif Lease elemanları tarafından gerçekleştirilir. Gerek yurtiçi gerekse yurtdışı tüm işlemlerde ekipmanın sigorta poliçesi olmak kaydı ile kiracıya teslimat yapılır.
  • Kesin tarihli ödeme planı kiracı firmaya gönderilir ve kira faturaları kesilmeye başlanır.
  • Sözleşme süresi dolduğunda ekipmanın mülkiyeti sembolik bedelle kiracı firmaya devredilir.

Alternatif Lease’den kimler leasing yapılabilir?

  • Anonim şirketler
  • Şahıs firmaları
  • Limited şirketler
  • Kolektif şirketler
  • Serbest meslek sahipleri
  • Ortak girişimler

Finansal Kiralama Sözleşmesine neler konu olabilir?

6361 sayılı Finansal Kiralama, Faktoring ve Finansman Şirketleri Kanununun yürürlüğe girmesi ile artık işletmelerde bulunan makine veya gayrimenkuller de Alternatif Lease’e satılıp tekrar kiralanabilir (Sale & Lease Back) ve işletmelere finansman sağlanabilir. Bunun dışında aşağıdaki maddeler, Finansal Kiralama Sözleşmesine konu olabilir;

  • Kara Ulaşım Araçları
  • Hava Ulaşım Araçları
  • Deniz Ulaşım Araçları
  • İş ve İnşaat Makinaları
  • Tıbbi Cihazlar
  • Tekstil Makinaları
  • İmalat Makinaları
  • Turizm Ekipmanları
  • Elektronik ve Optik Cihazlar
  • Basın-Yayın Donanımları
  • Büro Ekipmanları
  • Gayrimenkuller
  • Bilgisayar Yazılımları

Sales & Lease Back (S&L) Nedir?

Şirketlerin aktifinde olan ve amortismana tabi her türlü malın leasing firmasına satıldıktan sonra tekrar kiralanması işlemidir. Leasing şirketine satılan malların mülkiyeti kiralama süresi sonunda leasing şirketi tarafından kiracıya geri devredilir. Gayrimenkuller, ikinci eli değerli olan makine ve ekipmanlar, iş makineleri sat ve geri kiralama işlemine konu olabilir. Finansman tutarı firmanın ihtiyacı ve yapılacak inceleme sonucu mal veya ekipmanın ederi üzerinden belirlenir. Gayrimenkullerin devir işlemlerinde tapu harcı alınmaz. Sat ve Geri Kiralama her sektörün kullanabileceği bir üründür.

Finansal kiralama sözleşmesinde zamanlama nasıl ayarlanır?

Finansal kiralama sözleşmesi, kiralayan ve kiracının dilediği gibi, serbestçe belirlenir.

Diğer Leasing ve Factoring Hizmetlerimiz

Alternatif Bank Mobil’i
Hemen İndirin

QR kodu okutarak Alternatif Bank Mobil uygulamasını hemen indirebilirsiniz.

qr code phone
Alternatif Bank Mobil’i
Hemen İndirin

QR kodu okutarak Alternatif Bank Mobil uygulamasını hemen indirebilirsiniz.

qr code phone