Alternatif Bank Mobil
Alternatif Bank A.Ş.

Ücretsiz İNDİR - App Store'da Play Store'da Huawei Store'da
İndir

Müşteri İletişim Merkezi

444 00 55’i arayarak Alternatif Bank Müşteri İletişim Merkezi’ne 7/24 ulaşabilir, işlemlerinizi güvenle yapabilirsiniz!

Alternatif Bank Müşteri İletişim Merkezi

Müşteri İletişim Merkezi'mizi arayın, işlemlerinize hız kazandırın!

  • 1

    Müşteri İletişim Merkezi’mizden 7 gün 24 saat hizmet alabilirsiniz.

  • 2

    Sesli Yanıt Sistemi üzerinden müşteri temsilcisine bağlanmadan bir çok işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

  • 3

    Telefon Bankacılığı şifreniz ile finansal işlemlerinizi kolayca yapabilirsiniz.

Alternatif Bank Müşteri İletişim Merkezi'nden Yapabileceğiniz İşlemler

Şubeye gitmenize gerek kalmadan, Müşteri İletişim Merkezi’nden pek çok bankacılık işlemini hızlı ve güvenli bir biçimde gerçekleştirebilirsiniz.

  • Sesli yanıt sistemi ile kredi kartı ekstre ve dönem içi borç bilgisi sorgulayabilir, vadeli ve vadesiz hesap bilgilerinizi öğrenebilirsiniz.
  • Kredi kartınız için otomatik ödeme talimatı verebilir, mevcut talimatınızın koşullarını değiştirebilir ya da talimatınızı iptal edebilirsiniz.
  • Kredi kartı başvurunuzu sorgulayabilirsiniz.
  • Kredi kartı/Banka kartı şifre alma/değiştirme işlemlerinizi kolayca yapabilirsiniz.
  • Bireysel İnternet Bankacılığı desteği alabilir ve şifre işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
  • Üye iş yeri ve POS teknik destek işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.
  • Güncel kampanyalarımız hakkında bilgi alabilirsiniz.
  • Alternatif Bank Telefon Bankacılığı şifreniz ile;
  • Para transferi işlemlerinizi hızlıca yapabilirsiniz,
  • Döviz alış-satış ve altın alış-satış işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz,
  • Vadeli-vadesiz hesap açma/kapama ve vadeli-vadesiz altın hesabı açma/kapama işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz,
  • Bireysel kredi taksit ödemelerinizi gerçekleştirebilirsiniz,
  • Kredi kartı borç ödeme işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

İşlem Limit ve Saatleri

Bireysel İşlemler Günlük İşlem Limiti İşlem Saatleri
Alt Limit Üst Limit Başlangıç Bitiş
EFT 1,00 TL 50.000 TL 08:00 17:15
Havale 0,01 TL 50.000 TL 24 Saat 24 Saat
Döviz Alış 0,01 TL 200.000 TL 24 Saat 24 Saat
Döviz Satış 0,01 TL 200.000 TL 24 Saat 24 Saat
Altın Alış 0,01 TL 200.000 TL 24 Saat 24 Saat
Altın Satış 0,01 TL 200.000 TL 24 Saat 24 Saat
Vadeli Hesap Açılışı 1.000 TL 500.000 TL 24 Saat 24 Saat

Alternatif Bank Müşteri İletişim Merkezi ile İlgili Merak Ettikleriniz

Yurt dışından Alternatif Bank Müşteri İletişim Merkezi’ne nasıl ulaşabilirim?

- Müşteri İletişim Merkezi’mize yurt dışından ulaşmak için +90 850 225 55’i tuşlayabilirsiniz.

İletişim bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

- İletişim bilgilerinizin güncellenmesi için size en yakın Alternatif Bank Şubesi’ni ziyaret edebilirsiniz.

Kredi Kartı borcum içim otomatik ödeme talimatı nasıl verebilirim?

- Müşteri İletişim Merkezi’mizi arayarak kredi kartı borcunuzun vadesiz hesabınızdan ödenmesi için otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz.

Vadesiz Hesap bakiyemi nasıl sorgulayabilirim?

- Sesli yanıtlama sistemimiz üzerinden ATM kart bilgilerinizi kullanarak Vadesiz Hesap bakiyenizi öğrenebilirsiniz.

Kredi Kartı başvurusunu nereden yapabilirim?

- Kredi kartı başvurusu için size en yakın Alternatif Bank Şubesi’ni ziyaret edebilirsiniz.

İnternet Bankacılığı başvurusunu nasıl yapabilirim?

- Alternatif Bank müşterisi değilseniz size en yakın Alternatif Bank Şubesi’ni ziyaret ederek başvuru yapabilirsiniz.

İnternet Bankacılığı şifremi unutmam halinde yenisini nasıl alabilirim?

- ATM ve kredi kartı bilgileriniz aracılığı ile İnternet Bankacılığı “Şifremi Unuttum” adımını kullanarak veya 444 00 55/0850 225 00 55 numaralı Müşteri İletişim Merkezi’mizi arayarak şifre yenileme işleminizi yapabilirsiniz.

Telefon Bankacılığı başvurusunu nasıl yapabilirim?

- Telefon Bankacılığı şifrenizi ilk kez alacaksanız; 444 00 55/0850 225 00 55 numaralı Müşteri İletişim Merkezi’miz arayarak sesli yanıt sisteminde “Şifre İşlemleri” menüsü altında yer alan “Telefon Bankacılığı” menüsünden 1’i tuşlayarak, “İlk Şifre” adımından Telefon Bankacılığı şifrenizi belirleyebilirsiniz. Ayrıca İnternet Bankacılığı “Güvenlik Ayarları” sekmesinden “Telefon Bankacılığı Şifre İşlemleri” menüsü altında yer alan “Telefon Bankacılığı Şifre Oluşturma” adımından ilk şifrenizi kolayca belirleyebilirsiniz.

Telefon Bankacılığı şifremi nasıl değiştirebilirim?

- Telefon Bankacılığı şifre değişikliği işlemi için 444 00 55/0850 225 00 55 numaralı Müşteri İletişim Merkezi’mizi arayarak sesli yanıt sisteminde “Şifre İşlemleri” menüsü altında yer alan “Telefon Bankacılığı” menüsünden 3’ü tuşlayarak “Şifre Değişikliği” adımından şifrenizi değiştirebilirsiniz. Ayrıca İnternet Bankacılığı “Güvenlik Ayarları” sekmesinden “Telefon Bankacılığı Şifre İşlemleri” menüsü altında yer alan “Telefon Bankacılığı Şifre Değiştirme” adımından da şifrenizi değiştirebilirsiniz.

Telefon Bankacılığı hizmetinden kimler faydalanabilir?

- Telefon Bankacılığı hizmetimizden aktif olarak İnternet Bankacılığı kullanmakta olan Bireysel müşterilerimiz faydalanabilir.

Diğer Dijital Bankacılık Hizmetlerimiz

dijital bankacılık atm  görseli

İnternet Şubesi

Alternatif Bank İnternet Şubesi’ni kullanarak bankacılık işlemlerinizi şubeye gitmeden pratik ve güvenli bir şekilde yapabilirsiniz!

engelsiz bankacılık görseli

ATM

Alternatif Bank ATM'leri ile günün her saati paranız cebinizde!

Alternatif Bank Mobil Yenilendi!

Yenilenen Alternatif Bank Mobil’i App Store, Google Play Store ve Huawei App Gallery üzerinden cihazınıza indirebilirsiniz.

Alternatif Bank Mobil Yenilendi!
Alternatif Bank Mobil’i
Hemen İndirin

QR kodu okutarak Alternatif Bank Mobil uygulamasını hemen indirebilirsiniz.

qr code phone
Alternatif Bank Mobil’i
Hemen İndirin

QR kodu okutarak Alternatif Bank Mobil uygulamasını hemen indirebilirsiniz.

qr code phone