Mobil Bildirim ve Alternatif Şifre ile Güvenlik Doğrulaması
Artık cihazınızı Alternatif Bank Mobil’e tanımlayarak, giriş işleminizde ve uygulama içerisindeki finansal işlemlerinizde ek bir doğrulama adımı gerekmeden işleminizi kolayca gerçekleştirebilirsiniz.
İnternet Bankacılığı ve Müşteri İletişim Merkezi’mize giriş ve finansal işlemlerinizde ise, daha önce tarafınıza SMS olarak iletilen tek kullanımlık kod yerine, tanımlanan cihazınıza gönderilecek bildirimi onaylayarak işlemlerinizi tamamlayabilirsiniz.
Mobil Bildirim ile Giriş
Mobil Bildirim ile Giriş, SMS şifresi yerine Alternatif Bank Mobil’den cihazınıza gelen bildirimi onaylayarak giriş yapılmasını sağlayan güvenli bir yöntemdir.
Mobil Bildirim ile Alternatif Bank İnternet Bankacılığına ve Müşteri İletişim Merkezi hizmetlerimize kolayca bağlanmak için:
Şifrenizi girdikten sonra Alternatif Bank Mobil ile eşleştirilmiş olan cihazınıza bildirim gönderilir.
Cihazınıza gelen bildirime basarak onay butonuyla Alternatif Bank İnternet Bankacılığına ve Müşteri İletişim Merkezi hizmetlerimize güvenli bir şekilde giriş yapabilirsiniz.
Alternatif Şifre
Cihazınıza bildirim gelmediği durumlarda, Alternatif Bank Mobil uygulamasında sol alt kısımda bulunan Alternatif Şifre sekmesine tıklayarak, şifrenizi girerek üreteceğiniz tek kullanımlık kod ile İnternet Bankacılığına giriş sağlayabilirsiniz.
Cihazınıza bildirim gelmediği durumlarda, internet ayarlarınızı kontrol ediniz. Ayrıca Alternatif Bank Mobil uygulaması için bildirim ayarlarınızın açık olduğundan emin olunuz.
Cihazımı nasıl tanımlarım?
Alternatif Bank Mobil’i cihazınızda güncellediğinizde veya ilk kez yüklediğinizde, kullanıcı bilgileriniz ile uygulamaya giriş yapmanız ve telefonunuza SMS ile gönderilen 6 haneli kodu girmeniz yeterlidir. Cihazınız uygulamamıza tanımlandıktan sonra giriş işleminizde ve uygulama içerisindeki finansal işlemlerinizde ek bir doğrulama adımı gerekmeden işleminizi kolayca gerçekleştirebilirsiniz.
Tanımlama işlemini yalnızca 1 cihaz ile gerçekleştirebilirsiniz. Tanımlı cihazınızı İnternet Bankacılığı veya Alternatif Bank Mobil “Ayarlar” menüsü altındaki “Kayıtlı Cihaz Silme” sayfasından yönetebilirsiniz.
Daha önce cihazınıza tanımlanmış bir Alternatif Bank hesabı varsa, yeni bir hesap ile giriş yapabilmek için Alternatif Bank Mobil uygulamasını silip tekrar yükleyerek, tanımlı cihaz kaydını sıfırlayabilir ve yeni kullanıcıyı tanımlayabilirsiniz.